Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku. Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo... Celý popis
Koupit za 89 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený - neuveden
Doprava:
49 Kč
Skladem
89 Kč
Koupit za 89 Kč
Vytřete jim zrak Zákazník musí být vždy spokojený - Thomas Ann; Applegate nbsp;Jill
Doprava:
69 Kč
Skladem
238 Kč
Koupit za 238 Kč
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený
Doprava:
89 Kč
Skladem
238 Kč
Koupit za 238 Kč
Vytřete jim zrak
Doprava:
63 Kč
Skladem
268 Kč
Koupit za 268 Kč
Vytřete jim zrak
Doprava:
54 Kč
Skladem
268 Kč
Koupit za 268 Kč
Popis
Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku.
Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další.
Nejdůležitější částí, která vytváří „služební výhody“, jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další.
Nejdůležitější částí, která vytváří „služební výhody“, jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2012 |
Nakladatelství | Pragma |
Autor | Thomas, Ann |
Počet stran | 240 |
Výrobce | Pragma |
Vazba | Brožovaná |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-7349-331-8 |